GENERAL

Site-ul owww.aducem.ro este proprietatea S.C. Mazeka Solutions S.R.L cu sediul social in str. Drumul Valea Doftanei nr 115,sector 6, Bucuresti, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/11549/2013, Cod Unic de Inregistrare RO32254279, denumita pe parcursul acestor termeni si conditii, “Mazeka Solutions”.

 

Mazeka Solutions este specializat in vanzarea online, in mare parte a produselor alimentare, de drogherie, de parafarmacie, de igiena casei si de igiena personala, articole pentru bebelusi, articole eletrocasnice si electronice, mancare animale, Mazeka Solutions vinde produse exclusiv prin intermediul site-ului www.aducem.ro (accesibil si de pe aducem.ro ).

 

Persoana fizica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.aducem.ro , este denumit pe parcursul acestor termeni si conditii, “Client”.

 

Inainte de efectuarea oricarei tranzactii Clientul este obligat sa ia la cunostiinta si sa accepte termenii si conditiile bifand casuta  “Sunt de acord cu termenii si conditiile “. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, Clientul are obligatia de a citi cu atentie “Termenii si Conditiile” prevazute in acesta.

 

S.C. Mazeka Solutions Romania S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica prezentul contract ori de cate ori este necesar, Clientul urmand a fi instiintat despre aceste modificari in momentul accesarii site-ului (vezi art.3 din prezentul contract). Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la modificarile facute si aduse la cunostinta in articolul 3: Modificarea “Termenelor si conditiilor”..

 

Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.aducem.ro vor fi validate in limita stocului disponibil, Mazeka Solutions rezervandu-si dreptul de a limita cantitatile comandate de catre Client sau de a refuza livrarea unei comenzi fara explicatii suplimentare.

 

Numar telefon serviciu relatii cu clientii:  0741.096.096

 

Adresa de email: office@aducem.ro

Adresa : Mazeka Solutions: Strada Intrarea Fedelesului nr 1, sector 6, Bucuresti 

Site-ul este accesibil clientilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7 in afara cazurilor in care se efectueaza operatiuni de mentenanta.

OBIECT

Prezentul contract denumit « Termeni si conditii » descrie conditiile generale de vanzare online de bunuri si servicii intre Mazeka Solutions si Client, precum si drepturile si obligatiile acestora. Contractul poate fi salvat si/sau imprimat pe support de hartie.

INREGISTRAREA CLIENTULUI

Clientul este orice persoana fizica cu varsta de peste 18 ani care are toate drepturile legale sa valideze o comanda. Selectand iconita « plata comenzii » Clientul confirma si garanteaza ca este in deplinatatea drepturilor legale sa accepte termenii si conditiile.

 

Important! Bauturile alcoolice si produsele din tutun se pot achizitiona doar de catre persoanele fizice cu varste de peste 18 ani. Inainte de a efectua prima comanda si de a personaliza spatiul virtual propriu, Clientul trebuie sa defineasca un nume si o parola formata din cel putin 6 caractere alfanumerice si care sa contina cel putin o cifra- (un control pentru unicitatea inscrierii va fi efectuat de catre sistem).

 

In cazul pierderii sau uitarii parolei aceasta poate fi regenerata accesand casuta « contul meu » si introducand adresa de mail, urmand ca noua parola sa fie transmisa prin mail. Parola este strict confidentiala si va fi ceruta ori de cate ori Clientul va efectua o comanda online, fiind singurul responsabil de utilizarea acesteia.

 

Important! Parola nu va fi folosita pentru efectuarea de plati online, aceasta va fi folosita doar in scopul inregistrarii Clientului in vederea efectuarii comenzilor online.

MODIFICAREA « TERMENILOR SI CONDITIILOR »

Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment « Termenii si Conditiile », Clientul urmand a fi instiintat despre aceste modificari in momentul accesarii site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la modificarile facute. Noile conditii vor fi aplicate oricarei comenzi/tranzactii incepand cu ziua modificarii acestora. Clientul este sfatuit ca, anterior emiterii/validarii unei comenzi, sa consulte cu atentie “Termenii si Conditiile” pentru a putea lua la cunostinta de modificarile aparute. Ultima actualizare a documentului denumit “Termeni si Conditii” a fost efectuata in data de: 18 martie 2017.

CARACTERISTICILE PRODUSELOR

Mazeka Solutions prezinta pe site produsele impreuna cu descrierea cat mai detaliata a acestora, permitand Clientului sa ia la cunostinta informatiile esentiale inainte de a face o comanda finala/definitiva.

 

Prin efectuarea unei comenzi, Clientul recunoaste ca a luat la cunostinta toate datele afisate pe site despre produsele comandate (denumire, pret, ingrediente/compozitie, greutate, cantitate, informatii speciale despre produs, diverse limitari de cantitate etc) si ca le accepta fara nicio rezerva. Fisa detaliata cu informatii despre produs nu reprezinta o sursa contractuala, ci sunt cu titlu informativ.

 

Produsele se afla intr-o continua schimbare, furnizorii pot modifica fara un preaviz caracteristicile tehnice sau compozitia produselor. Ne straduim sa obținem informații exacte despre fiecare produs aflat la vanzare pe site-ul www.aducem.ro, insa nu putem garanta sau asigura exactitatea, integritatea sau actualitatea acestor informații.

 

Vă recomandăm să nu vă bazați numai pe informațiile prezentate, pentru informații suplimentare despre un produs, vă rugăm să contactați producătorul.

 

www.aducem.ro nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele greseli sau declarații eronate cu privire la produse, informatii luate de pe ambalajul acestora. Conținutul informatiilor despre produs de pe acest site este doar in scopuri de referință și nu este destinat sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii ( de exemplu nutritie etc.).

 

DISPONBILITATEA PRODUSELOR SI VALIDITATEA OFERTELOR

Ofertele de produse si preturile afisate Mazeka Solutions sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site si in limita stocului disponibil.

 

Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezenta butonului “Adaugare in cos”, in dreptul acestora. Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii, prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre Client, produsul/produsele sa devina indisponibile.

 

Pentru evitarea situatiei descrise in paragraful anterior, Mazeka Solutions va depune toate eforturile necesare sa asigure disponibilitatea gamelor de produse si servicii oferite.

 

Mazeka Solutions va anunta consumatorul in cazul in care produsul nu este disponibil pentru livrare in schimbul produsului necorespunzator si va rambursa suma platita in maxim 30 de zile. Mazeka Solutions poate livra un produs de un pret si calitate echivalente cu cel comandate de client doar daca aceasta posibilitate a fost adusa la cunostinta clientului anterior emiterii comenzii.

PRETURILE

Preturile produselor si serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si au toate taxele incluse, cu exceptia taxelor de transport la domiciliu.

 

Preturile sunt aplicabile in momentul validarii comenzii de catre Client. Preturile sunt afectate de T.V.A., iar toate modificarile legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta in pretul produselor si serviciilor prezente pe site in momentul intrarii in vigoare a actului normativ respectiv.

 

In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele de date ale Mazeka Solutions sau afisate gresit, iar livrarea nu a fost efectuata, Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

 

 

COMANDA

7.1. "Contul meu" Pentru efectuarea de cumparaturi prin intermediul site-ului www.aducem.ro, Clientul trebuie in prealabil sa isi creeze un cont de client:

 

i) fie inainte de a efectua orice cumparaturi, accesand butonul « Creeaza contul meu »

 

ii) fie in momentul adaugarii primului produs in cosul de cumparaturi.

 

Pentru a-si putea crea contul, Clientul trebuie sa adauge adresa electronica de mail si o parola. Aceste 2 elemente sunt confidentiale.

Clientul va fi singurul responsabil de consecintele utilizarii contului sau pana la dezactivarea acestuia.

 

Deasemenea, Clientului i se vor mai cere si alte informatii cu caracter personal, cum ar fi : nume, prenume, sex, data de nastere, numar de telefon, adresa electronica, adrese de livrare exacte si corecte, cod postal).

 

Clientul se obliga sa furnizeze informatii corecte si sa informeze Mazeka Solutions de orice modificare survenita asupra acestor informatii furnizate. Un recapitulativ cu aceste informatii ii va fi trimis spre validare Clientului prin intermediul unui e-mail.

 

Aceste informatii sunt necesare in gestionarea comenzilor si a relatiilor comerciale dintre Mazeka Solutions si Client. Mazeka Solutions nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare sau alte probleme. In acest context toate taxele de transport efectuate pentru reexpedierea comenzii vor reveni in sarcina Clientului.

 

7.1.1. Utilizarea contului Clientul are posibilitatea de a urmari statusul comenzilor sale de pe site accesand rubrica « Contul meu ». Istoricul tranzactiilor efectuate intre Mazeka Solutions si Client va putea fi consultat in orice moment pe site in rubrica” Contul meu”, datele tranzactiilor fiind pastrate pe site pentru o perioada de 6 (sase) luni.

 

7.1.2. Dezactivarea contului In cazul nerespectarii de catre Client a « Termenilor si Conditiilor », Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a dezactiva contul Clientului, fara nicio despagubire si fara acordarea unui preaviz, dupa instiiintarea acestuia printr-o scrisoare electronica sau printr-o scrisoare recomandata.

 

In caz de frauda din partea Clientului, dezactivarea contului se va face in deplinatatea drepturilor, fara preaviz, fara instiintare, fara alte formalitati si fara despagubiri.

 

Clientul care doreste dezactivarea contului sau, va transmite o instiintare in acest sens catre Mazeka Solutions prin email la ofice@aducem.ro sau telefonic la 0741.096.096. Mazeka Solutions se obliga sa dezactiveze contul in maximum 5 zile lucratoare de la primirea cererii de dezactivare.

 

7.2. Validarea unei comenzi de catre Client In vederea efectuarii si inregistrarii unei comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instructiunile afisate pe site in acest sens. In momentul dinaintea validarii comenzii, Clientului i se va pune la dispozitie un recapitulativ al informatiilor legate de comanda (numar articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare si intervalul orar ales cat si adresa selectata pentru livrarea la domiciliu), iar acesta valideaza printr-un simplu “click” pe butonul “ACCEPT”.

 

Toate comenzile nevalidate nu vor putea fi onorate. Doar simplul fapt de a adauga produse in cos nu inseamna ca a fost validata comanda.

 

7.3. Confirmarea inregistrarii comenzii de catre Mazeka confirma inregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis catre Client, prin intermediul caruia i se vor comunica urmatoarele informatii :

 

i) lista cu articolele comandate, preturile produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la domiciliu si intervalul orar ales

 

ii) taxe de transport Mazeka Solutions poate solicita informatii suplimentare despre adresa si ora la care sa fie livrata comanda, in cazul in care informatiile furnizate initial de catre Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii.

 

In acest caz, comanda va fi validata doar la primirea noilor informatii solicitate. In cazul nefurnizarii de catre Client a informatiilor suplimentare solicitate, Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva.

 

Inregistrarea comenzii nu garanteaza si livrarea tuturor produselor din comanda plasata. In cazul in care anumite produse din comanda devin indisponibile in ziua livrarii, Mazeka Solutions Isi rezerva dreptul de rambursa sau inlocui produsul indisponibil, dupa validarea in prealabil impreuna cu clientul.

 

7.4 Taxe de livrare percepute pentru comenzile online

 

7.4.1 Taxa de transport al comenzii Nu exista limita de comanda. Taxa de transport se calculeaza in functie de valoarea produselor comandate, dupa cum urmeaza:

 

A) pentru comenzi intre 0,01 lei si 149,99 lei taxa de livrare este de 15 lei;

 

B) pentru comenzile ce depasesc 150 de lei livrarea este gratuita.

 

Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care exista probleme cu plata acesteia, in cazul existentei unui litigiu cu clientul respectiv, in cazul in care exista posibilitatea lipsei din stoc a mai multor produse din respectiva comanda. In acest caz, Mazeka Solutions va informa Clientul despre respectiva situatie printr-o scrisoare electronica sau telefonic.

PLATA PRODUSELOR

8.1. Descrierea metodelor de plata

 

8.1.1 Card bancar: Mazeka Solutions accepta plata prin intermediul urmatoarelor carduri bancare de debit sau credit: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron.

 

Suma de plata pentru comanda validata va fi blocata de pe cardul valid inregistrat in momentul validarii comenzii respective.

 

Suma platita efectiv pentru comanda va fi retrasa doar in momentul in care Clientul intra in posesia produselor comandate si nu poate fi mai mare decat suma blocata initial in momentul validarii comenzii. Diferenta dintre fondurile blocate si cele platite efectiv va fi deblocata in maximum 5(cinci) zile lucratoare de la primirea produselor comandate (aceasta diferenta poate proveni de exemplu de la produsele cu greutate variabila sau din lipsa stocurilor la anumite produse din comanda).

 

Termenul in care banca emitenta a cardului deblocheaza/crediteaza suma in contul clientului, nu poate fi estimat/controlat de catre Mazeka Solutions si partenerul sau Netopia si poate diferi de la o banca la alta si de la un caz la altul.

 

8.1.2 Plata numerar (ramburs) In cazul in care alegi varianta ramburs, plata se va face in momentul in care produsele ajung la tine.

 

 

8.1.3 Ordin de plata Pentru optiunea de plata prin transfer bancar, ziua de livrare a produselor este conditionata de momentul in care transferul bancar va fi efectuat de catre banca. Serviciul foloseste sistemul de plata Netopia.

 

8.2 Lipsa platii/Probleme intampinate la plata Clientul garanteaza Mazeka Solutions ca modul de plata utilizat este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa. Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

 

Mazeka Solutions isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare.

 

8.3 Securizarea metodelor de plata Toate tranzactiile bancare de pe site vor fi efectuate intr-o maniera securizata, Netopia - partenerul Mazeka Solutions - fiind garantul acestei securitati din punctul de vedere al efectuarii platilor online si se obliga sa protejeze toate datele si informatiile personale ce au legatura cu modalitatile de plata online.

 

Toate informatiile introduse in vederea efectuarii unei plati online (numarul cadrului, parola, data validitatii cardului) nu vor fi stocate pe serverele Mazeka Solutions ci vor fi exclusiv in sarcina Netopia.

 

8.4 Bonul fiscal si Factura Fiscala Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate. Factura Fiscala aferenta unei comenzi online este in format electronic si va putea fi descarcata dupa 4 zile de la primirea comenzii la domiciliu

LIVRARE

9.1. Informatii generale Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.

 

Clientul se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in bonul de comanda.

 

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. (strada, numarul strazii, blocul/cladirea, numarul, etajul, codul interfonului, codul postal). In cazul aparitiei unor erori la introducerea acestor informatii, Mazeka Solutions nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

 

Livrarea produselor este asigurata in Bucuresti si national in Romania.

 

Livrarea comenzilor este asigurata de partenerul Mazeka Solutions, Fan Courier,Urgent Cargus, Nemo Courier, Curier Propriu, etc, prestator logistic denumit “Curier”. Comanda va fi livrata intr-o singura transa, Mazeka Solutions Online nu are posibilitatea sectionarii comenzii in mai multe transe de expediere.

 

 

9.2 Conditii de livrare La solicitarea Mazeka Solutions sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre sistemul de vanzare.

 

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii.

 

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus. In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

 

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.

 

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului. Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Mazeka Solutions Online, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

 

9.3. Receptia produselor Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).

 

Verificarea (vizuala) a produselor va fi facuta in mod succinct in prezenta curierului.

 

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor de pe bonul fiscal. In cazul unui incident survenit in urma livrarii comenzii, Clientul se obliga sa contacteze, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor, SERVICIUL RELATII CU CLIENTII si sa reclame problemele aparute (dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare).

 

Mazeka Solutions se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.

 

9.4. Intarzierile la livrare Data de livrare precum si intervalul orar pentru livrarea comenzilor vor fi alese in momentul validarii comenzii, de catre Client, in functie de disponibilitatea acestora. Mazeka Solutions se angajeaza sa respecte aceste date si ore de livrare a comenzilor online.

 

In ipoteza in care aceste date si ore de livrare nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispozitie de catre Client, respectiv prin intermediul postei electronice sau SMS.

 

In caz de intarziere a livrarii produselor comandate, Mazeka Solutions sfatuieste Clientul sa anunte aceasta intarziere contactand Serviciul Relatii cu clientii pentru a putea gasi solutia optima in vederea livrarii produselor.

 

Pentru intarzieri la livrare mai mari de trei zile lucratoare, exceptand cazurile de forta majora sau defectiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea comenzii, Clientul este indreptatit sa ceara anularea comenzii printr-o scrisoare electronica transmisa la adresa de mail ofice@aducem.ro sau la numarul de telefon al Serviciului de Relatii cu Clientii 0741.096.096.

RETUR

La receptionarea marfii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din puncta de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale In caz contrar Clientul poate sa atentioneze serviciului Relatii Clienti apeland 0741.096.096 sau prin email la adresa: ofice@aducem.ro in maximum 48 de h pentru a remedia situatia creat in cel mai scurt timp posibil.

 

10.1 Drepturi si conditii de returnare a produselor achizitionate online

 

-nu se ramburseaza produsele din tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena. Returnarea produselor alimentare se va face doar personal in hipermarketul Mazeka Solutions si doar insotite de bonul fiscal aferent. Mazeka Solutions recomanda Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii, urmand a i se atribui un numar de retur.

 

10.1.2 Returul produselor nealimentare

 

In cazul achizitionarii de produse nealimentare, Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile de la data primirii produsului pentru a semnala intentia de returnare a produsului. Singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare al produsului.

Mazeka Solutions recomanda Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii, urmand a i se atribui un numar de retur.

 

Returnarea produselor nealimentare se va face doar personal in hipermarketul Mazeka Solutions Baneasa si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate clientului, in ambalajul original, cu etichetele si sigiliile intacte si doar insotite de bonul fiscal aferent si al certificatului de garantie.

 

Returul produselor nealimentare se va face doar in ambalajul original, in bune conditii pentru revanzare, insotite de toate accesoriile posibile si insotite de bonul fiscal primit la livrare.

 

Rambursarea costului produsului se va face la pretul inscris pe bonul fiscal ce insoteste produsul returnat si va fi efectuata pe loc, in magazinul Mazeka Solutions, sau online, in maximum 14 zile din momentul in care Mazeka Solutions a fost informat de catre client cu privire la intentia sa de retur.

 

Procedura de urmat este urmatoarea:

Solicitarea de retur se face prin serviciul de relatii cu clientii la nr telefon 0741.096.096 sau printr-un mail scris pe adresa clienti office@aducem.ro, in urma careia veti primi un numar de retur.

 

Returnarea produsului se face direct in magazinul din care a fost pregatita si livrata comanda (Mazeka Solutions), unde va fi obligatorie prezentarea unui numar de retur furnizat de catre Relatii Clienti Mazeka Solutions.

 

In cazul achizitionarii de produse nealimentare Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a produsului. In caz de retur Mazeka Solutions are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator in cel mult 30 de zile de la data efectuarii returului fara sa solicite cheltuieli de rambursare.

 

Returnarea produsului se face direct in magazinul din care a fost pregatita si livrata comanda (Mazeka Solutions, unde va fi obligatorie prezentarea unui numar de retur furnizat de catre Relatii Clienti Mazeka Solutions. Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

 

1.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site Informatiile prezentate pe site, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Mazeka Solutions, fara o anuntare prealabila.

 

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa Mazeka Solutions face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat.

 

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

 

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Mazeka Solutions.

 

2.Produse nefunctionale sau coletele ce prezinta deteriorari Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou.

 

3.Produse livrate gresit

 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Mazeka Solutions.

 

4.Produse defecte in perioada de garantie

 

Produsele marca proprie Mazeka Solutions care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Mazeka Solutions in baza certificatului Certificat de Garantie primit la livrare.

 

Produsele marci nationale care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului in baza Certificatului de Garantie din partea producatorului. Adresele centrelor service sunt trecute in certificatul de garantie ce insoteste produsul livrat.

 

ATENTIE! In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

 

VANZAREA DE PRODUSE ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE

1.Produse cu livrare Standard

 

- sunt produse ce pot fi livrate odata cu comanda de produse alimentare (daca aceasta exista) sau ca atare in intervalul stabilit la efectuarea comenzii pe site ( exemple de produse dual: cabluri de retea, diverse accesorii, electrocasnice mici: blendere, mixere, aparate de infrumusetare, electronice mici: laptopuri, tablete, telefoane etc...)

 

2.Produse cu livrare Speciala

 

- sunt produsele care nu pot fi livrate la o data stabilita din diverse cauze precum lipsa din stoc sau marimea produsului, de ex: masinile de spalat, combinele frigorifice, aragazuri etc

 

Aceste produse vor fi livrate in maximum 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, la o data stabilita de comun acord intre client si Mazeka Solutions in urma apelului telefonic al departamentului relatii cu clientii In intervalul 9:00-17:00

 

11.1. Despre Garantie Produsele electronice si electrocasnice indiferent de categoria din care fac parte vor fi insotite (acolo unde este cazul) de certificat de garantie semnat si stampilat pe care se va regasi numarul de serie al articolului.

 

In unele cazuri produsele vor fi desigilate pentru a fi verificate dupa care vor fi resigilate, acestea purtand o stampila speciala:”VERIFICAT MAZEKA SOLUTIONS”. Este obligatorie completarea garantiei cu datele personale si pastrarea bonului fiscal pentru valabilitatea garantiei. Produsele comandate beneficiaza de garantia oferita de catre fiecare producator in parte.

 

11.2. Informatii privind DEEE Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

 

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

 

- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;

 

- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

 

- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

 

Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

 

11.3. Livrarea comenzilor pentru produsele electronice si elctrocasnice Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. sau termenul convenit impreuna cu serviciul relatii cu clientii.

 

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

 

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Toate comenzile indiferent de valoare vor fi sub incidenta taxei de transport de 15 lei/comanda.

RELATIA CU CLIENTII

Pentru orice informatie sau reclamatie la Serviciul Relatii cu Clientii a magazinului virtual Aducem.ro, Clientii au la dispozitie urmatoarele :

 

• telefonic la numarul : 0741.096.096. Apelurile care fac referire la o comanda existenta (informatii legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plati, schimbarea intervalului de livrare etc.) vor fi gestionate dupa urmatorul program: Luni-Vineri 9.00 -18.00.

 

• prin e-mail : office@aducem.ro • sau la dresa : Str Intrarea Fedelesului nr 1, sector 6, Bucuresti.

 

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele obtinute cu ocazia creerii contului nu vor face obiectul vreunei tranzactii intre Mazeka Solutions si alte companii.

 

Mazeka Solutions are dreptul de a utiliza informatiile cu caracter personal figurand in chestionare sau furnizate pe orice alta cale de catre clienti in scopul organizarii de activitati de marketing, in stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

 

Mazeka Solutions va pastra confidentialitatea asupra acestor informatii si se obliga sa nu le divulge tertilor decat cu acordul expres al clientilor sau in situatiile in care aceasta comunicare ar fi strict necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati clientilor, obtinute ca urmare a participarii acestora la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promotional, sau alte campanii promotionale organizate de catre Mazeka Solutions, precum si in situatiile in care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor informatii.

 

Nu sunt considerate terti societatile mandatate de catre SC Mazeka Solutions S.R.L in scopul prelucrarii de date, prelucrare care se face de catre acestea in numele si pentru SC Mazeka Solutions S.R.L

 

Conform legii 677/2001, aveti dreptul de acces gratuit( dar nu mai mult de o data pe an) la datele dumneavoastra, printr-o cerere scrisa, datata si semnata, adresata SC Mazeka Solutions Romania S.A la adresa de mail office@aducem.ro sau la adresa: Str Intrarea Fedelusului nr 1, Sector 6, Bucuresti.

Aveti, de asemenea, dreptul de interventie asupra datelor : dupa caz, puteti solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001, in special a datelor incomplete sau inexacte.

In conditiile de mai sus puteti, totodata, solicita transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, avand dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.

 

De asemenea, aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care va vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

 

Orice persona are dreptul de a cere si obtine retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte, precum si de a obtine reevaluarea oricarei decizii luate in privinta sa, care o afecteaza, in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la paragraful anterior.

Totodata, aveti dreptul de a va adresa justitiei.

PROPRIETATE INTELECTUALA

Orice reproducere, descarcare, copiere, modificare, utilizare in scopuri comerciale, totala sau partiala a diferitelor elemente ale site-ului ( inclusive continutul editorial si fotografii) sunt interzise si expune autorul/autorii sai la posibile actionari in justitie. Termenii si Conditiile Generale de vanzare nu autorizeaza in nici un caz reprodicerea, modificarea sau utilizarea comerciala a diferitelor elemente ale site-ului.

GENERALITATI

Site-ul poate contine si link-uri ale altor colaboratori care reprezinta legaturi cu alte site-uri. Mazeka Solutions nu este responsabil pentru continutul si functionarea acestor site-uri externe la care Clientul are acces via site-ului de vanzari online www.aducem.ro.

FORTA MAJORA

Toate evenimentele de forta majora definite de legislatia romana reprezinta un motiv de suspendare si stingere a obligatiilor Mazeka Solutions. Mazeka Solutions nu poate fi tras la raspundere in aceste cazuri de forta majora.

RECLAMATII SI LITIGII

Termenii si conditiile de vanzare sunt supuse legislatiei din Romania. In caz de aparitie a unor litigii Clientul va putea sa depuna reclamatii catre Serviciul Relatii cu Clientii pentru a ajunge la o solutionare amiabila. Insa in conditiile in care nu s-a ajuns la o intelegere amiabila intre parti, litigiul va putea fi solutionat de catre tribunalele din Romania.

COOKIES

Cookie-urile sunt bucati de text utilizate de browser pentru a stoca informatii pe unitatea magnetica a sistemului dumneavoastra. Fiecare cookie poate fi citit doar de server web-ul care l-a generat. Cookie-urile nu transmit informatii de pe unitatea dumneavoastra magnetica. Mazeka Solutions ultilizeaza cookie-urile pentru a sti daca aveti deja creat un cont, in felul acesta nefiind necesar sa re-introduceti anumite informatii de fiecare data cand intrati pe site. De asemenea, Mazeka Solutions-Online.ro poate folosi cookie-urile pentru a personaliza vizita dumneavoastra in cadrul magazinului. Nu utilizam cookie-urile pentru a stoca informatii ale cardurilor, adrese sau alte informatii personale.